#kreatív online


Nagyot szakítottak a PR-ügynökségek tavaly
 

Nagyot szakítottak a PR-ügynökségek tavaly

A múlt évben 54 PR-ügynökség összesen 9 milliárd forintos forgalmat produkált, amely 3 százalékkal több, mint a 2011-es összforgalom. A teljes piac nyereségessége pedig 26 százalékkal nőtt. A Kreatív Online összeállítása.

hvg.hu hvg.hu

A Tv2-é igazi bulvárhíradó, a legpolitikusabb a Kossuth
 

A Tv2-é igazi bulvárhíradó, a legpolitikusabb a Kossuth

A Tv2 "bajtematikában", az RTL Klub a gazdasági hírekben vezet – derül ki a Nézőpont Intézet elemzéséből, amit a két kereskedelmi tévécsatorna, valamint az adóforintokból finanszírozott M1, Duna Tv és Kossuth Rádió esti hírműsorainak tartalmáról készítettek. Az elemzést a Kreatív Online közölte.

hvg.hu hvg.hu